Děláme
efektivní komunikaci
a PR přes 20 let

„S námi vystoupíte z mraků informací“










apriori / PR profesionálové, kteří pro vás připraví komunikační strategii na míru, a budou pracovat na vaší dobré reputaci.

Řešíme komunikaci a kampaně v oblastech public relations i public affairs.
Zkušenosti máme se společnostmi širokého spektra oborů: architektura a development, farmacie a healthcare, potravinářství a zemědělství, průmyslu nebo FMCG.





apriori / Služby


Komunikační strategie

Komunikační strategie je základ vaší komunikace.

Vy víte, co chcete říct a komu to chcete říct.

My víme, jak, kdy a komu to říct, aby o vás věděli ti správní lidé.


Komunikační kampaně

Komunikační kampaň je způsob realizace komunikační strategie.

V komunikační kampani využijeme nejvhodnější komunikační kanály, kterými se sdělení dostane k definované cílové skupině.


Media Relations

Efektivní komunikace je založena na budování dobrých vztahů v mediálním prostředí.

Budeme vyprávět příběh vaší firmy, vašeho produktu nebo váš osobní příběh.


Krizová komunikace

Dobrá pověst se dlouho buduje a velmi snadno se dá rychle ztratit. Na potencionální budoucí problém se můžete částečně připravit a mít zpracovaný plán krizové komunikace. V době sociálních sítí se můžete potýkat nejenom s krizí skutečnou, ale i uměle vyvolanou. Nikdy se nesmíte utěšovat tím, že „to nějak vyšumí“.


Veřejná projednání

Musí se s vaším projektem seznámit veřejnost?

Zajistíme pro vás veřejné projednání na klíč.

Provedeme vás celým procesem. Od přípravy prezentace a komunikace s veřejnou správou, po organizaci veřejného projednání a zajištění nejvhodnějších mediátorů.


Participace

Zapojení veřejnosti do procesu přípravy vašeho projektu, který má vliv na životní prostředí nebo občany v jeho okolí, vám usnadní schvalování vašich plánů a pomůže vám celý proces urychlit.

Od začátku budete vědět, jaké jsou mantinely pro vaše návrhy. Participace dokáže obrousit názorové hrany.


Content management

Silný vztah se neobejde bez emocí. Nic není nudné. Musíte jen najít cestu, jak správně oslovit svým příběhem svého potencionálního zákazníka.

Ať už jste výrobce speciálních bezešvých nerezových trubek, připravujete nejlepší kávu ve městě nebo vaše byty dávají lidem domov, váš příběh vždy osloví ty správné cílové skupiny.


Mediální trénink

Média potřebují jasné a stručné vyjádření. Pravděpodobně nebudete mít druhý pokus na to, abyste srozumitelně a krátce sdělili své myšlenky.

Připravíme vás na krátké reportáže, ale i moderované debaty.







Jak vám můžeme pomoci?


Kontaktujte nás na telefonu +420 724 284 041
nebo nám napište na e-mail: info@apriori.cz






apriori / Reference


Fotogalerie
Vybrat fotogalerii
Vybrána fotogalerie ID: 1





apriori / Ocenění




Zlatý středník 2020

Pro klienta Českomoravský svaz mlékárenský jsme realizovali kampaň Mléko vás zdraví.

V rámci kampaně vznikla i publikace Mýty o mléce a mléčných výrobcích, která v soutěži Zlatý středník 2020 získala na základě hlasování odborné poroty 2. místo v kategorii Nejlepší brožura, katalog a leták.


Více informací Všechna ocenění