Monitoring a analýza
Monitoring médií a analýza mediální odezvy je součastí každé PR kampaně. Sledujeme reakce novinářů a veřejnosti na realizovanou PR kampaň. Dodáme vám podrobný přehled o vývoji vaší mediální publicity a zároveň navrhneme případné další kroky.
Jak můžete monitoring médií využít?
- sledujete informace v médiích?
- považujete za nutné mít přehled o mediálním obrazu Vaší společnosti nebo konkurence?
- je vaším úkolem pravidelně informovat vedení o důležitých článcích a reportážích?
- chcete vědět, jak se média věnují Vašemu oboru?
- potřebujete monitoring médií ze zahraničí?
- zpracováváte mediální analýzy a sestavujete mediaplány?
Pokud jste odpověděli minimálně na jednu výše uvedenou otázku kladně, jsme připraveni pro vás realizovat monitoring médií.
Jaké zdroje monitorujeme?
- tištěná média
- elektronická média - televize, rozhlas
- internet - sociální sítě, diskusní fóra