Skip directly to content

Případové studie

Corny

corny
Pro značku Corny jsme zajišťovali průběžnou produktovou komunikaci, uvádění novinek a media relations v rámci sponzorských aktivit Corny Wellness Marathon a Středoškolský atletický pohár s patronkou Bárou Špotákovou nebo akce Corny Miss Aerobik.

Reebok

Pro značku Reebok jsme v České republice zajišťovali kompletní public a media relations aktivity v letech 2008 až 2009. Medializace byla zaměřena na celé produktové portfolio od oblečení a obuvi na sport až po lifestylové řady.

Dermacol

Dermacol
Pro klienta českou kosmetickou firmu Dermacol jsme realizovali kompletní public a media relations v českých a slovenských médiích. Komunikace byla zaměřena na produktové novinky a využití kosmetiky Dermacol při tzv. proměnách čtenářek, které prováděly samotné redakce. Pro Dermacol jsme zároveň realizovali on-line komunikaci v podobě tzv. brand ambasadorek.

St. Nicolaus

St. Nicolaus logo
Značka St. Nicolaus je na domácím trhu ve Slovenské republice velice známá, ale v České republice bylo povědomí mezi novináři a širokou veřejností takřka nulové. Výhodou bylo krátké působení značky St. Nicolaus na českém trhu a možnost srovnávat vývoj trhu s alkoholem v ČR.

Bílé plus

Bílé plus mléko
Mléko bylo v médiích dlouhodobě zatracováno a mělo pouze málo zastánců. Hodně mýtů se částečně dá připsat na vrub komunikaci výrobců slazených limonád. Příležitostí se stala spolupráce s renovovanými odborníky a komunikace s novináři v lifestyle médiích.